Ugdymas » Tyrimai ir analizės

Atnaujinta: 2018 m. spalio 8 d.

TYRIMAI IR ANALIZĖS

 

NACIONALINIAI MOKINIŲ PASIEKIMŲ PATIKRINIMAI (NMPP)

 

Mokyklos ataskaita (4 klasė) 2017-2018 m. m.

Mokyklos ataskaita (2 klasė) 2017-2018 m. m.

 

Mokyklos ataskaita (4 klasė) 2016-2017 m. m.
Mokyklos ataskaita (2 klasė) 2016-2017 m. m.


STANDARTIZUOTI TESTAI 2015

Mokyklos ataskaita 

Standartizuoti testai (4 klasė) 2015-2016 m. m. Mokyklos ataskaita 

Diagnostiniai testai  (2 klasė) 2015-2016 m. m. Mokyklos ataskaita


 

VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS

 

Mokyklos įsivertinimo ir pažangos anketa 2017 m.

 

MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMAS 2016-2017 M. M.

 

2017 m. pasirinkta 2 srities  „Ugdymas(is) ir mokinių patirtys“ 2.4 temos „Vertinimas ugdant“ pagalbinio rodiklio 2.4.2. „Mokinių įsivertinimas“.

 

Išvados ir rekomendacijos:

1. Mokykloje - darželyje yra aiški, nuosekli, sisteminga įsivertinimo sistema.

2. Mokykloje - darželyje reguliariai, nuosekliai vyksta dialogas tarp mokytojo ir mokinių apie mokymosi sėkmes ir nesėkmes, procesą, rezultatus.

3. Kiekvienais metais sudaromas pasiekimų gerinimo planas ugdymo kokybei gerinti.

4. Įsivertinimo sistema daugelį mokinių skatina siekti geresnių ugdymosi rezultatų.

Siekti, kad įsivertinimo sistema skatintų ugdytinius siekti dar geresnių ugdymosi rezultatų.
Pakoreguoti mokinių pasiekimų vertinimo, fiksavimo ir tėvų informavimo tvarkos aprašą.
Kad būtų vertinimas veiksmingas, kiekvienoje pamokoje numatyti aiškius vertinimo kriterijus.

 

Sritis „Vaiko ugdymas ir ugdymasis“ 2.3. Ugdymo(si) proceso kokybė pagalbinio rodiklio 2.3.1. Ugdomosios veiklos tikslingumas, veiksmingumas, kūrybiškumas, sistemingumas.

 

Išvados ir rekomendacijos:

Ugdymo turinys integralus, visapusiškas, skatinantis vaiko raidą visose srityse ir įvairiais patirties įgijimo būdais;

Organizuojant ugdymo(si) procesą ieškoma kuo įvairesnių galimybių, kreipiant dėmesį į vaiko inicijuotą ir į suaugusiojo inicijuotą ugdymą(si);  Dvikryptė pozityvi demokratiška pedagogo-vaiko sąveika, ugdytinio ir ugdytojo dialogas;  Įstaigoje sukurtas tinkamas vaiko ugdymo(si) ritmas; Ugdymo(si) turinio įgyvendinimui palanki dinamiška, tinkamai struktūruota aplinka, tikslingai parinktos ugdymo(si) priemonės; 

 Siekiama pozityvių, atvirų santykių su ugdytinių tėvais; tėvų požiūris yra svarbus ir vertinamas; 

Ugdymosi motyvacija palaikoma ir didinama atsižvelgiant į vaikų grupės specifiką ir individualius vaikų poreikius;

Ugdomosios veiklos procesas išlaiko pusiausvyrą tarp grupės auklėtojos planuotos ir vaikų spontaniškai išprovokuotos, nenumatytos veiklos;

Pedagogas reflektuoja savo veiklą, galvoja apie savo, kaip profesionalo turimų kompetencijų plėtotę bei naujų įgijimą, savo formaliu ir neformaliu būdu įgytos kvalifikacijos pripažinimą;

Pedagogų  saviraiška atsispindi per įvairiapusę ugdomąją veiklą bei gebėjimą palaikyti draugišką atmosferą, siekiant užsibrėžtų įstaigos tikslų; Įrengiamos vaiko veiklai patogios erdvės, parenkamos ugdymą, kūrybiškumą, eksperimentavimą, saviraišką skatinančios priemonės, žaislai.

 

Mokytojų apklausa apie mokyklos ir mokymo kokybę 2016-2017 m. m.

Mokinių apklausa apie mokyklos ir mokymo kokybę 2016-2017 m. m. 

Tėvų apklausa apie mokyklos veiklos kokybę 2016-2017 m. m.


Mokytojų ataskaita 2013-2014 m.m.

 

Mokyklos įsivertinimo ir pažangos anketa 2013-2014 m. m.

 

Išvados ir rekomendacijos:

2013-2014 m. m. pasirinkta tema 1.4. „Mokyklos ryšiai“.

Mokyklos-darželio veiklos aktualijas pristatyti vietos bendruomenei, internetiniame puslapyje, rajono žiniasklaidoje (1.4.1.).
Reprezentuoti mokyklą-darželį šalyje, rengiant projektus, akcijas, šventes ir kt. (1.4.3.).
Vieną kartą per metus surengti apvaliojo stalo diskusiją su socialiniais partneriais (1.4.2.).

 

Mokytojų ataskaita 2014-2015 m.m.

 

Tėvų ataskaita 2014-2015 m. m.

 

Mokyklos įsivertinimo ir pažangos anketa 2014-2015 m. m.

 

Išvados ir rekomendacijos:

2014-2015 m. m. pasirinkta tema 2.4. „Mokymosi kokybė“.

Įvairinti mokinių mokymosi motyvacijos skatinimo būdus pamokoje, veikloje (2.4.1.).
Dalintis gerąja pedagogine patirtimi su kolegomis mokykloje-darželyje ir miestelyje, ieškoti naujų darbo metodų, skatinančių mokinių motyvaciją, tarpusavio bendradarbiavimą (2.4.1., 2.4.2., 2.4.3.).

 

Tėvų ataskaita 2015-2016 m. m.

 

Išvados ir rekomendacijos:

2015-2016 m. m. pasirinkta tema 1.2. „Pasiekimai ir pažanga“.

Mokykloje-darželyje kasmet vykdyti mokinių ir tėvų apklausą apie jų lūkesčių tenkinimą (1.2.1.).

Ieškoti įvairių fondų finansuojamų projektų (1.2.1.).
Kasmet papildyti integruojamas į ugdymo turinį temas (1.2.1.).
Dalintis gerąja darbo patirtimi, pristatant lankytų kursų, seminarų medžiagą (1.2.3.).
Bendradarbiavimui su tėvais kiekvienai klasei susikurti bendrą paštą (1.2.3.). 
Išsiaiškinti mokinių motyvacijos ypatumus ir atsižvelgti į juos, organizuojant veiklą (1.2.3.).
Skirti ypatingą dėmesį gabiems mokiniams (1.2.3.).